هوش مصنوعی متا در واتساپ

هوش مصنوعی متا در اپلیکیشن واتساپ

هوش مصنوعی متا در واتساپ به شما این امکان را میدهد به هوش مصنوعی در حال حرکت دسترسی داشته باشید: در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است. آیا هنوز در WhatsApp به هوش مصنوعی meta آپدیت نشده‌اید؟ در اینجا یک نگاه جامع به Meta AI، یک دستیار هوش مصنوعی که قرار است نحوه برقراری ارتباط شما را تغییر دهد، آورده شده است.

همه ما تحت تأثیر دقت انسان‌مانند ChatGPT در پاسخ به سؤالات و کمک در فعالیت های روزانه قرار گرفته‌ایم. اکنون تصور کنید که این ابرقدرت هوش مصنوعی مولد را در پرکاربردترین اپلیکیشن گوشی همراه خود داشته باشید. متا با هوش مصنوعی خود این امکان را فراهم کرده است. هوش مصنوعی meta که توسط مدل اختصاصی زبان بزرگ متا (LLM) LLaMA 3 پشتیبانی میشود، اکنون در WhatsApp، فیسبوک، مسنجر و اینستاگرام در دسترس است.

LLaMA 3 هوش مصنوعی متا را هوشمندتر، سریع‌تر، سرگرم کننده و شخصی‌تر میکند. این هوش مصنوعی دوستانه که بر روی مجموعه داده عظیمی از 15 تریلیون توکن آموزش دیده است، پاسخ‌هایی شبیه به انسان را درست در داخل برنامه‌ها ایجاد میکند. Meta AI را میتوان در فیدها، چت‌ها و موارد دیگر در برنامه‌های متا برای ایجاد محتوا، بررسی عمیق موضوعات و انجام کارها بدون خروج از برنامه استفاده کرد. برای کسانی که میخواهند از آن بر روی دسکتاپ استفاده کنند، میتوانند به meta.ai مراجعه کنند. در حال حاضر، دستیار هوش مصنوعی فقط از زبان انگلیسی در هند پشتیبانی میکند.

هوش مصنوعی متا در واتساپ

در واتساپ، هوش مصنوعی meta میتواند به سوالات پاسخ دهد، اطلاعات ارائه دهد و حتی با یک فرد مکالمه کند. در حالی که پاسخ‌های دستیار هوش مصنوعی از LLM تولید میشود که به آن قدرت میدهد، در صورتی که نتواند اطلاعات مورد نظر را پیدا کند، به اینترنت برای انجام این کار دسترسی دارد. در این جا، به بررسی عمیق Meta AI در WhatsApp میپردازیم و طیف گسترده ای از کاربردهای آن، نحوه دسترسی به آن و موارد دیگر را پوشش میدهیم.

قبل از ادامه، توجه به این نکته مهم است که هوش مصنوعی meta فقط میتواند سؤالاتی را بخواند و به آنها پاسخ دهد که MetaAI@ را ذکر میکند و نه سؤالات دیگر. متا ادعا میکند که تمام پیام‌ها و تماس‌های شخصی رمزگذاری شده باقی میمانند، به این معنی که حتی متا یا WhatsApp نمیتوانند آن‌ها را ببینند یا به آن‌ها گوش دهند.

هوش مصنوعی متا در واتساپ

چگونه از هوش مصنوعی meta استفاده کنیم؟

در مرحله اول، برنامه WhatsApp شما باید به روز شود، چه در اندروید یا iOS. پس از انجام این کار، یک حلقه ارغوانی-آبی رنگین کمانی برای دسترسی به هوش مصنوعی meta ظاهر میشود. در iOS، حلقه در سمت راست بالای نماد دوربین و در دستگاه‌های اندرویدی در گوشه سمت راست پایین بالای نماد مثبت گروه ظاهر میشود. با کلیک بر روی نماد فوراً چت متا هوش مصنوعی باز میشود.

استفاده از Meta AI در چت‌های گروهی به همان اندازه سرگرم کننده است. یک چت گروهی را باز کنید و در کادر ورودی، MetaAI@ را برای فراخوانی دستیار هوش مصنوعی تایپ کنید. با وارد کردن برچسب، ممکن است از شخص خواسته شود که شرایط را بخواند و بپذیرد. آن را بپذیرید و درخواست خود را تایپ کنید. روی نماد ورودی کلیک کنید و پیام هوش مصنوعی در چت نمایش داده میشود. همچنین میتوانید با انتخاب پیام و کلیک بر روی گزینه پاسخ به هوش مصنوعی پاسخ دهید.

هوش مصنوعی متا در واتساپ

دستیار هوشمند در نوک انگشتان شما!

با هوش مصنوعی متا در WhatsApp، ایجاد ایده‌ها و جستجوی عمیق موضوعات فوری است و میتوانید بلافاصله آن‌ها را در پلتفرم پیام‌رسانی به اشتراک بگذارید. این کار باعث صرفه‌جویی در وقت شما میشود، زیرا دیگر نیازی به باز کردن هیچ برنامه دیگری مانند گوگل یا ChatGPT ندارید و جریان مکالمات خود را دست نخورده نگه میدارد.

Meta AI میتواند در گفتگوهای معمولی در مورد موضوعات مختلف شرکت کند و پاسخ‌های آموزنده و جامعی را ارائه دهد و در عین حال لحن آرامی را حفظ کند. همچنین به عنوان یک دستیار جستجو عمل میکند و پاسخ‌های مرتبط را از وب به طور مستقیم در برنامه میگیرد. علاوه بر این، Meta AI تولید تصویر را آسان میکند، تصویر مورد نظر خود را توصیف کنید، و تصویر واقعی تصویری مرتبط با درخواست شما ایجاد میکند.

این یک راه عالی برای افزایش بهره‌وری در کار است. Meta AI میتواند فوراً لحن پیام‌های شما را تغییر دهد، به شما در نوشتن ایمیل‌ها کمک کند و تعاملات رسمی را به راحتی انجام دهید. علاوه بر این، این ابزار عالی برای سازماندهی یادداشت‌ها از جلسات، و ایجاد ایده‌ها یا الهامات جدید برای نوشتن است. هوش مصنوعی متا همچنین میتواند منبع خوبی برای اخبار و به‌روزرسانی‌های روزانه باشد. میتوانید از دستیار هوش مصنوعی بخواهید که اخبار برتر را از پورتال خبری خود دریافت کند، و ربات چت تمام مقالات پرخواننده را در یک مکان به شما می‌آورد.

هوش مصنوعی متا در واتساپ

آیا میتوان هوش مصنوعی متا را از WhatsApp غیرفعال کرد؟

تاکنون هیچ راه مستقیمی برای حذف یا غیرفعال کردن Meta AI در واتس اپ وجود ندارد. در حالی که در فیس‌بوک و اینستاگرام میتوان Meta AI را قطع کرد، در WhatsApp و مسنجر توصیه میشود به سادگی رشته چت متا هوش مصنوعی را که در برنامه ظاهر میشود حذف کنید. این کار مکالمات با هوش مصنوعی متا را حذف میکند و همچنین آن را از لیست مخاطبین شما حذف میکند. اگر هنوز نمیتوانید نماد متا هوش مصنوعی را در WhatsApp خود ببینید، توصیه میکنیم برنامه را به روز کنید و دوباره امتحان کنید.

هوش مصنوعی متا در واتساپ

کلام آخر

هوش مصنوعی متا در واتساپ تحولی بزرگ در نحوه برقراری ارتباط ما ایجاد کرده است. با بهره‌گیری از مدل زبان بزرگ LLaMA 3، این هوش مصنوعی قابلیت‌های پیشرفته‌ای از جمله پاسخ‌دهی دقیق به سوالات، جستجو در وب، و ایجاد تصاویر را فراهم میکند. این امکانات، WhatsApp را به ابزاری کارآمدتر و هوشمندتر برای کاربران تبدیل کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر از تعاملات روزمره را ارائه میدهد.

هوش مصنوعی دیگر محدود نیست، امروزه هر جایی را نگاه میکنید رد پایی از آن را میبینید، حتی در هندزفری بلوتوثی نیز انقلابی به پا کرده است. از یک طرف شرکتی مانند سونی برای ارائه نویزکنسلینگ قوی از هوش مصنوعی استفاده میکند. شرکتی مانند ناتینگ در هندزفری های خود از Chat GPT استفاده میکند. هر جایی و به هر روشی هوش مصنوعی هست تا اتفاقات پیچیده گذشته را برای ما ساده کند.