آخرین اخبار درباره مرد عنکبوتی 4

همه چیز درباره آخرین اخبار درباره مرد عنکبوتی 4

در این مقاله به آخرین اخبار درباره مرد عنکبوتی 4 میپردازیم. طبق گزارش‌های اخیر، به نظر میرسد که دستین دنیل کرتن، کارگردان فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه»، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم بعدی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط سونی تولید خواهد شد. این فیلم، که به عنوان چهارمین فیلم از سری مرد عنکبوتی با بازی تام هالند شناخته میشود، ممکن است به زودی تحت کارگردانی Cretton ساخته شود.

در ارتباط با سونی، که شریک تولیدکننده این فیلم‌ها است، باید اشاره کرد که همکاری سونی و مارول در فیلم‌های مرد عنکبوتی به ایجاد یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای ابرقهرمانی در دنیای سینما کمک کرده است. برای اطلاع از تمام پروژه‌های دنیای سینمایی مارول، میتوانید مطالعه کنید که چرا هالند میگوید او برای ساخت Spider-Man 4 فقط به خاطر افزودن یک فیلم دیگر به کارنامه‌اش، این فیلم را نخواهد ساخت.

آخرین اخبار درباره مرد عنکبوتی 4

دستین دنیل کرتن در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم بعدی مرد عنکبوتی

طبق گزارش‌ها، دستین دنیل کرتن، کارگردان فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه، در حال مذاکره برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول (MCU) و کارگردانی فیلم Spider-Man 4 است. اولین جزئیات در مورد فیلم بعدی این کارگردان به گزارش The Hollywood Reporter برمیگردد.

گفته میشود که دستین دنیل کرتن هنوز به طور رسمی برای کارگردانی چهارمین فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند قرارداد امضا نکرده است. سه فیلم قبلی اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول – Homecoming ،Far From Home و No Way Home – توسط جان واتس کارگردانی شده‌اند.

ورود دستین دنیل کرتن به این پروژه نشان‌دهنده علاقه مارول به بهره‌برداری از تخصص او در «شانگ چی» برای دیگر بخش‌های دنیای قهرمانانش است. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای سریال Wonder Man دیزنی+ منصوب شده و در سال 2021 اعلام کرده بود که کارهای اولیه بر روی Shang-Chi 2 را آغاز کرده است.

دستین دنیل کرتن همچنین برای کارگردانی Avengers: The Kang Dynasty انتخاب شده بود، اما این پروژه در ماه جولای به Avengers: Doomsday تغییر یافت و جو و آنتونی روسو به جای او به کارگردانی آن پرداخته‌اند. با کنار گذاشته شدن Avengers، حالا دستین دنیل کرتن برای کارگردانی مرد عنکبوتی 4 مورد توجه قرار گرفته است و ممکن است به زودی مشخص شود که آیا او این موقعیت را به دست خواهد آورد یا خیر.

منابع The Hollywood Reporter میگویند که این فیلم با سرعت کامل در حال پیشرفت است و برنامه‌ریزی برای آغاز فیلم‌برداری در اوایل سال 2025 صورت گرفته است. همچنین Kevin Feige و Amy Pascal از مارول به عنوان تهیه‌کنندگان به این پروژه پیوسته‌اند و Chris McKenna و Erik Sommers به عنوان نویسندگان بازگشته‌اند.

آخرین اخبار درباره مرد عنکبوتی 4

فیلم‌های مرد عنکبوتی به ترتیب زمانی

نسخه تام هالند از پیتر پارکر/مرد عنکبوتی از زمانی که این شخصیت برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War در سال 2016 معرفی شد، تکامل یافته است. آخرین بار در فیلم No Way Home، این قهرمان نیویورکی که در لباس‌های جدید به مبارزه میپرداخت، پس از آنکه جادوی یک طلسم وجودش را از حافظه جهانیان پاک کرده بود. این فیلم کراس‌اوور که در سال 2021 منتشر شد، با یک پایان بزرگ همراه بود، بنابراین با توجه به اینکه جزئیات داستان هنوز فاش نشده است، کرتن با صفحه‌ای تقریباً خالی برای کار کردن روبرو است.

آخرین اخبار درباره مرد عنکبوتی 4

کلام آخر

اگرچه هنوز قراردادی رسمی با دستین دنیل کرتن برای کارگردانی اسپایدرمن 4 امضا نشده است، اما ورود او به پروژه میتواند به معنای یک جهش جدید و جالب در دنیای سینمایی مارول باشد. با برنامه‌ریزی برای شروع فیلم‌برداری در اوایل سال 2025 و بازگشت نویسندگان معروف کریس مک‌کنا و اریک سامرز، این فیلم میتواند تجربه‌ای تازه و جذاب برای طرفداران مرد عنکبوتی به ارمغان بیاورد. به نظر میرسد که اسپایدرمن 4 نه تنها ادامه‌ای موفق برای ماجراهای پیتر پارکر خواهد بود، بلکه ممکن است با دیدگاه جدید کرتن، ابعادی تازه و هیجان‌انگیز به دنیای مرد عنکبوتی اضافه کند.

برای این که از دیدن فیلم های مردعنکبوتی لذت بیشتری ببرید، حتما پیشنهاد میشود که از ساندبار برای تلویزیون استفاده کنید، چرا که دیالوگ ها را بهتر میتوانید بشنوید و همچنین در دل اتفاقات قرار میگیرید. البته برای این که با کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و تبلت این فیلم ها را تماشا میکنید استفاده از هدفون و اسپیکر کامپیوتر میتواند جذابیت زیادی داشته باشد.