لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل

روش های لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل

در این مقاله به لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل میپردازیم. اگر قصد لغو اشتراک نتفلیکس را دارید، این سرویس استریم ممکن است خودش تصمیم‌گیری را برای شما آسان‌تر کرده باشد. نتفلیکس دیگر از آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی که نمیتوانند به iOS 17 به‌روزرسانی شوند پشتیبانی نمیکند، از جمله آیفون X، آیفون 8 و آیپد پرو نسل اول. نتفلیکس همچنان روی این دستگاه‌ها کار میکند، اما دیگر به‌روزرسانی‌ها را دریافت نمیکند. بنابراین اگر بیشتر روی یکی از این دستگاه‌ها تماشا میکنید، شاید وقت آن باشد که هزینه‌ها را کاهش دهید.

لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل

نحوه لغو اشتراک نتفلیکس روی موبایل، دسکتاپ و تلویزیون

نحوه لغو نتفلیکس در اپلیکیشن موبایل

1. روی آیکون کاربر ضربه بزنید.
2. به بخش حساب > عضویت و صورتحساب > لغو عضویت بروید.
3. روی اتمام لغو ضربه بزنید.

نحوه لغو نتفلیکس روی دسکتاپ

1. روی منوی کشویی در بالای سمت راست صفحه کلیک کنید.
2. به حساب > عضویت و صورتحساب > لغو عضویت بروید.
3. روی اتمام لغو کلیک کنید.

نحوه لغو نتفلیکس روی تلویزیون

1. در صفحه اصلی، روی منوی کشویی در بالای سمت راست صفحه در کنار نام پروفایل خود کلیک کنید.
2. به حساب > عضویت و صورتحساب > لغو عضویت بروید.
3. روی اتمام لغو کلیک کنید.

لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل

آیا نتفلیکس بلافاصله پس از لغو اشتراک متوقف میشود ؟

نه لزوماً. اگر هنوز زمان باقیمانده در دوره صورتحساب شما وجود داشته باشد، میتوانید تا پایان آن دوره همچنان از نتفلیکس استفاده کنید. برای مشاهده زمان پایان دوره صورتحساب خود و اینکه حساب شما تا چه زمانی فعال خواهد بود، جزئیات صورتحساب خود را بررسی کنید.

اگر نتفلیکس را روی تلویزیون خود غیرفعال کنیم، چه اتفاقی می‌افتد ؟

غیرفعال کردن نتفلیکس روی تلویزیون یا دستگاه استریم شما فقط باعث خروج از حساب کاربری میشود و اشتراک شما لغو نخواهد شد. همچنان به طور عادی هزینه از حساب شما کسر میشود. اما غیرفعال کردن میتواند مفید باشد اگر بخواهید با حساب کاربری دیگری وارد شوید یا رمز عبور جدیدی تنظیم کنید.

چگونه اشتراک نتفلیکس خود را دوباره فعال کنیم ؟

برای فعال‌سازی مجدد اشتراک، کافی است وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه شروع مجدد پروفایل شما را انتخاب کنید. میتوانید این کار را از هر پروفایلی به‌جز پروفایل کودکان انجام دهید. پس از آن، از شما خواسته میشود که عضویت خود را مجدداً شروع کنید و تاریخ صورتحساب شما به تاریخ شروع مجدد عضویت تغییر خواهد کرد.

لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل

چگونه نتفلیکس را از طریق Sky لغو کنیم ؟

اگر اشتراک نتفلیکس شما بخشی از صورتحساب Sky شما است، باید مستقیماً با Sky تماس بگیرید تا نتفلیکس را لغو کنید. به سایت sky.com/upgradenetflix مراجعه کنید تا نحوه لغو اشتراک را مشاهده کنید. نتفلیکس به عنوان بخشی از پکیج Ultimate TV Sky ارائه میشود، اما اگر این سرویس را قبل از 4 مارس 2020 گرفته‌اید و گزینه‌های خود را تغییر نداده‌اید، پکیج Ultimate On Demand را دارید.

اگر نتفلیکس را از طریق Sky Q دریافت کرده‌اید، باید برای لغو اشتراک خود پکیج Ultimate TV (یا Ultimate On Demand) را لغو کنید. این یک قرارداد 30 روزه است، بنابراین مشابه لغو اشتراک نتفلیکس به روش معمولی است. با این حال، ممکن است شما در ابتدا به دوره‌های طولانی‌تری (12 یا 18 ماه) متعهد شده باشید و در صورت لغو پیش از موعد، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه خاتمه زودهنگام شوید.

نتفلیکس به عنوان بخشی از پکیج Ultimate TV که با Sky Glass یا Sky Stream ارائه میشود گنجانده شده است، بنابراین نمیتوانید نتفلیکس را به‌طور جداگانه لغو کنید. به جای آن، باید کل پکیج Glass/Stream خود را لغو کنید. اگر قبل از دریافت اشتراک از طریق Sky، اشتراک نتفلیکس داشته‌اید، نتفلیکس همچنان از شما هزینه میگیرد، بنابراین باید مستقیماً با نتفلیکس لغو کنید. اما اگر نتفلیکس روش پرداخت به‌روزی از شما نداشته باشد، حساب شما به حالت تعلیق در می‌آید و اگر بخواهید اشتراک خود را فعال نگه دارید باید با نتفلیکس مجدداً فعال‌سازی کنید یا مستقیماً آن را لغو کنید تا اشتراک ادامه نیابد.

لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل

جایگزین‌های نتفلیکس

اگر از نتفلیکس خسته شده‌اید، گزینه‌های زیادی وجود دارند که ارزش هزینه کردن دارند :

Prime Video

اگرچه Prime Video به اندازه نتفلیکس محتوای اورجینال ندارد، اما میزبان برخی از فیلم‌های تحسین‌شده توسط منتقدان مانند Saltburn و Challengers است. همچنین، با عضویت Prime، علاوه بر سرویس استریم، به خدمات دیگر آمازون نیز دسترسی خواهید داشت.

Apple TV+

اپل تی‌وی پلاس به دلیل تمرکز بر کیفیت به‌جای کمیت شناخته شده است و یکی از گزینه‌های ارزان‌تر و بدون تبلیغات محسوب میشود. این سرویس سریال‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت بالا ارائه میدهد که به‌طور خاص مخاطبان خاص خود را جذب کرده‌اند.

Disney+

دیزنی پلاس محتوای گسترده‌ای از دیزنی، مارول، نشنال جئوگرافیک و دیگر شرکت‌های وابسته را گردآوری کرده است. این سرویس یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای تماشای فیلم‌های خانوادگی و سریال‌های محبوب مارول و جنگ ستارگان است.

سرویس‌های کمتر شناخته‌شده

همچنین سرویس‌های دیگری وجود دارند که ممکن است برای علاقه‌مندان به محتواهای خاص و تخصصی جذاب باشند. این سرویس‌ها معمولاً محتوای نیش و مخاطبان محدودتری دارند، اما میتوانند تجربه متفاوتی از استریم را ارائه دهند.

لغو اشتراک نتفلیکس روی دسکتاپ، TV یا موبایل

کلام آخر

لغو اشتراک نتفلیکس یا تغییر سرویس استریم، تصمیمی شخصی است که بستگی به نیازها و سلایق شما دارد. اگر دیگر از محتواهای نتفلیکس لذت نمیبرید یا به دنبال کاهش هزینه‌ها هستید، گزینه‌های متعددی برای شما وجود دارد. چه بخواهید سرویس‌های بزرگتری مانند Prime Video ،Apple TV+ یا Disney+ را امتحان کنید و چه به سرویس‌های کمتر شناخته‌شده اما تخصصی روی بیاورید، انتخاب‌های متنوعی در دنیای استریم وجود دارد.

مهم این است که تجربه‌ای مناسب و متناسب با سلیقه و نیازهای خود پیدا کنید. البته برای این که جدا از این که استریم با کیفیت دریافت کنید پیشنهاد میشود که از ساندبار برای دیدن فیلم و سریال با تلویزیون استفاده کنید و برای استریم کردن با موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ از اسپیکر کامپیوتر و هدفون استفاده کنید.