فیلم ونوم 3 یا ونوم آخرین رقص

بررسی فیلم ونوم 3 یا ونوم آخرین رقص

در این مقاله نگاهی به فیلم ونوم 3 یا ونوم آخرین رقص میندازیم. سونی پیکچرز تریلر نهایی فیلم «ونوم: آخرین رقص» را منتشر کرده است. تام هاردی بار دیگر در نقش ادی براک، شخصیت معروف به ونوم از کتاب‌های کمیک «مرد عنکبوتی»، در آخرین فیلم از این سه‌گانه بازمیگردد. طبق خلاصه رسمی داستان، ادی و ونوم در حال فرار هستند. از هر دو دنیای خودشان تحت تعقیب قرار دارند و با نزدیک شدن خطر، مجبور به اتخاذ تصمیمی ویرانگر می‌شوند که به رقص پایانی ونوم و ادی خاتمه خواهد داد.

علاوه بر هاردی، بازیگرانی همچون چیوتل اجیوفور، جونو تمپل، ریس ایفانس، پگی لو، آلانا اوبک و استیون گراهام نیز در این فیلم حضور دارند. کلی مارسل، که نویسندگی و تهیه‌کنندگی دو فیلم اول ونوم را برعهده داشت، کارگردانی آخرین رقص را از روی فیلمنامه‌ای که خود نوشته بود، انجام داده است. مارسل و هاردی داستان ونوم 3 را توسعه داده و به همراه آوی آراد، مت تولماچ، ایمی پاسکال و هاچ پارکر تهیه‌کننده آن هستند. جو کاراچیولو جونیور نیز تهیه‌کننده اجرایی این پروژه است.

دو فیلم قبلی این مجموعه، ونوم (2018) و ونوم: بگذار کشتار آغاز شود (2021)، هر دو در اوایل ماه اکتبر اکران شدند. فیلم اول که به کارگردانی روبن فلیشر ساخته شد، 856 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت، در حالی که بگذار کشتار آغاز شود که توسط اندی سرکیس کارگردانی شده بود، در دوران همه‌گیری کرونا 502 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

در صحنه پس از تیتراژ فیلم بگذار کشتار آغاز شود، شخصیت ادی/ونوم با بازی تام هاردی به دنیای سینمایی مارول (MCU) منتقل شدند و پیتر پارکر با بازی تام هالند را در یک گزارش خبری مشاهده کردند. سپس ادی/ونوم در صحنه پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (2021) نیز حضور داشتند، جایی که آنها به دنیای خود بازگردانده میشوند، اما قبل از بازگشت، یک قطعه از همزیست خود را در دنیای مارول به جا میگذارند.

فیلم ونوم 3 یا ونوم آخرین رقص

چه قدرت‌هایی از ونوم در فیلم هستند ؟

ونوم در فیلم‌هایش، از جمله ونوم: آخرین رقص، مجموعه‌ای از قدرت‌های فوق‌العاده را به نمایش میگذارد که به واسطه پیوند همزیست با ادی براک به او اعطا شده‌اند. این قدرت‌ها شامل موارد زیر هستند :

  • قدرت فیزیکی فوق‌العاده: ونوم دارای نیروی فوق‌العاده‌ای است که او را قادر میسازد تا به راحتی اجسام سنگین را جابجا کند و در مبارزات با دشمنان، برتری داشته باشد.
  • افزایش سرعت و انعطاف‌پذیری: ونوم از نظر سرعت و چالاکی بسیار فراتر از انسان‌هاست. او میتواند با سرعت بالا حرکت کند و انعطاف‌پذیری بالایی دارد که به او کمک میکند در مبارزات مانورهای خاصی اجرا کند.
  • توانایی شفا: ونوم و ادی براک از قدرت‌های شفابخش بهره‌مند هستند. این همزیست میتواند به سرعت جراحات خود و ادی را ترمیم کند، حتی اگر آسیب‌های جدی وارد شده باشد.
  • تغییر شکل و ایجاد سلاح: همزیست ونوم قادر است به شکل دلخواه تغییر کند و از بدنش برای ایجاد انواع سلاح‌ها، مانند شمشیر، تیغه، و سپر، استفاده کند.
  • تولید تار: مانند مرد عنکبوتی، ونوم نیز میتواند تارهایی قدرتمند و چسبناک تولید کند که برای حرکت در شهر یا به دام انداختن دشمنان مورد استفاده قرار میگیرد.
  • حافظه ژنتیکی: همزیست ونوم میتواند اطلاعاتی از موجودات و افراد دیگری که قبلاً با آنها پیوند خورده است، حفظ کند. این توانایی به او اجازه میدهد تا توانایی‌ها و دانش آنها را به ارث ببرد.
  • بی‌نهایت مقاوم در برابر سموم و بیماری‌ها: ونوم به دلیل ماهیت همزیست خود، در برابر بسیاری از سموم، بیماری‌ها و شرایط محیطی سخت مقاوم است.

فیلم ونوم 3 یا ونوم آخرین رقص

تاریخ اکران

ونوم: آخرین رقص در تاریخ 25 اکتبر اکران میشود. این فیلم به عنوان پایان سه‌گانه ونوم، با بازی تام هاردی در نقش ادی براک/ونوم، از سوی سونی پیکچرز عرضه خواهد شد و انتظار میرود که پایانی هیجان‌انگیز برای این مجموعه باشد. طرفداران کمیک‌های «مرد عنکبوتی» و دنیای سینمایی مرتبط با آن بی‌صبرانه منتظر این فیلم هستند.

فیلم ونوم 3 یا ونوم آخرین رقص

کلام آخر

ونوم: آخرین رقص به عنوان پایان هیجان‌انگیز سه‌گانه ونوم، نوید یک داستان پرتنش و سرشار از مبارزات حماسی را میدهد. با بازی تام هاردی در نقش ادی براک/ونوم و کارگردانی کلی مارسل، این فیلم وعده داده است که ماجرای ادی و همزیستش را به شکلی ویرانگر و جذاب به پایان برساند.

قدرت‌های منحصربه‌فرد ونوم همچنان در مرکز داستان قرار دارند و طرفداران میتوانند منتظر اکشنی نفس‌گیر و دنباله‌های جذاب در دنیای سینمایی اسپایدرمن باشند. ونوم: آخرین رقص در تاریخ 25 اکتبر اکران میشود و بی‌تردید پایانی به‌یادماندنی برای این شخصیت محبوب خواهد بود. برای این که از دیدن این فیلم لذت بیشتری ببرید پیشنهاد میشود که حتما از ساندبار برای تلویزیون و برای دیدن در موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ از هدفون و اسپیکر کامپیوتر استفاده کنید، چرا که جدا از افکت های صوتی بی نظیر این فیلم از موسیقی های باکیفیتی نیز برخوردار است.