سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025

درام‌ها و سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025

در این مقاله به سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025 میپردازیم و نگاهی به آنها می‌اندازیم، برای این که نه فقط از دیدن سریال بلکه از دیالوگ ها و موزیک متن این فیلم و سریال ها لذت بیشتری ببرید، پیشنهاد میشود برای تلویزیون از ساندبار استفاده کنید و برای تماشا کردن با لپ تابپ، موبایل و کامپیوتر از هدفون و اسپیکر کامپبوتر استفاده کنید. سال 2024 یکی از سال‌های فوق‌العاده برای کِی-درام‌ها بوده است و هنوز هم موارد زیادی برای ارائه وجود دارد! سال 2025 به وضوح در حال شکل‌گیری به عنوان یک سال فوق‌العاده دیگر برای کِی-درام‌های جدید در نتفلیکس است و در زیر عناوینی که بیشترین انتظار را دارند، مورد بحث قرار خواهیم داد.

سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025

سریال Cashero (کشرو)

میتوان گفت که سریال Cashero به همراه When Life Gives You Tangerines از نظر انتظار، در رتبه اول قرار دارد. این به دلیل حضور جونهو از گروه 2PM است که به خاطر کارهایش به عنوان یک چهره محبوب و بازیگر، طرفداران زیادی به دست آورده است. جونهو اولین بازیگری است که به خاطر نقش خود در The Red Sleeve جایزه بهترین بازیگر را در جوایز PD کره‌ای دریافت کرده است.

این موضوع به توانایی‌های دیگر بازیگران این مجموعه مانند کیم هی جون، کیم بیونگ چول و کیم هیانگ گی لطمه نمیزند. کیم هی جون، عضو سابق تیم SNL Korea، به خاطر نقش خود به عنوان ملکه در سریال ترسناک کره‌ای Kingdom شناخته شده است. کیم بیونگ چول، بازیگر کهنه‌کار، در عناوین زیادی بازی کرده و به‌ویژه در سریال‌های نتفلیکس مانند All of Us Are Dead ،Doctor Cha و Mr. Sunshine حضور داشته است.

کیم هیانگ گی با نقش‌هایش در درام‌هایی مثل Poong ،the Joseon Psychiatrist ،Salon De Nabi و Moment at Eighteen، طرفداران خود را به دست آورده است.

داستان

کارمند معمولی کانگ سانگ وونگ چیزی جز یک انسان عادی نیست اما او قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. با این حال، قدرت او تنها به پول نقدی که در اختیار دارد، بستگی دارد. بنابراین هرچه سانگ وونگ ثروتمندتر باشد، قوی‌تر میشود. وقتی وکیل بیون هو این قدرت سانگ وونگ را کشف میکند، پیشنهاد میدهد که با هم برای نجات دنیا همکاری کنند و به آن‌ها بنگ اون می ملحق میشود، که قدرت او به تعداد کالری‌هایی که میخورد، بستگی دارد!

سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025

سریال وقتی زندگی به شما نارنگی میدهد (When Life Gives You Tangerines)

به لطف حضور IU و پارک گو بوم، سریال When Life Gives You Tangerines در رده اول انتظار در نتفلیکس در سال 2025 قرار دارد. IU هم‌اکنون یکی از معروف‌ترین هنرمندان در کره جنوبی است و طرفداران زیادی دارد. با این حال، او از سال 2019 که در نقش اصلی Hotel Del Luna و آنتولوژی Persona در نتفلیکس بازی کرده، در هیچ سریال کره ای حضور نداشته است.

طرفداران مشتاق هستند تا او را دوباره به عنوان بازیگر در یک سریال کره ای ببینند و نمیتوانند منتظر بمانند تا با پارک گو بوم در یک رمانس روی صفحه نمایش شریک شوند. پارک گو بوم نیز یک موزیسین معروف است که تحت مدیریت THEBLACKLABEL قرار دارد. او در چندین کِی-درام محبوب، مانند Reply 1988 ،Love in the Moonlight و Record of Youth بازی کرده است.

خدمت نظامی اجباری او بین آگوست 2020 تا آوریل 2021 باعث شد تا او به مدت کوتاهی فعالیتش را متوقف کند. بازگشت او به بازیگری با فیلم Wonderland همراه بود و در درام جدید Good Boy از JTBC در اواخر سال 2024 نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. با این حال، طرفداران نمیتوانند منتظر بمانند تا او را در کنار IU ببینند.

این سریال همچنین شامل بازیگران مون سو ری از Queenmaker و پارک هه جون از The World of the Married خواهد بود که هر دو نقش نسخه‌های میانسال شخصیت‌هایی که IU و پارک گو بوم ایفا میکنند را بازی میکنند.

داستان

جزئیات داستان هنوز در دسترس نیست، بنابراین فعلاً باید به توصیف شخصیت‌ها بسنده کنیم: ای سوون شخصیتی سرکش است اما هر بار که قیام میکند، مضطرب میشود. او از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیست، اما همیشه درخشان و پر از انرژی مثبت است. او آرزوی شاعر شدن دارد، هرچند که قادر به رفتن به مدرسه نیست و شخصیتی جسور دارد که هیچ احساسی را پنهان نمیکند.

گوان شیک شخصیتی بسیار کوشا و ساکت است. او در عشق موفق نیست و نمیداند وقتی ای سوون میخندد یا گریه میکند، چه کار کند، اما او یک جنگجوی ساکت است که از همان ابتدا تنها ای سوون را دوست دارد و تمام وجودش را در عشق به او صرف میکند.

سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025

سریال بازی مرکب فصل 3 (Squid Game season 3)

فصل دوم بازی مرکب یا اسکوید گیم هنوز بر روی نتفلیکس منتشر نشده است. با این حال، با توجه به اینکه فصل سوم به عنوان فینال موفق‌ترین سریال اورجینال نتفلیکس خواهد بود، باید در فهرست کِی-درام‌های مورد انتظار برای سال 2025 قرار گیرد. تا زمان رسیدن فصل دوم، نخواهیم دانست که چه کسی زنده میماند، چه کسی میمیرد و کدام شخصیت‌ها برای فینال بزرگ حاضر خواهند بود.

بر اساس آنچه که میدانیم، شخصیت لی جونگ جائه، سونگ گی هون، ممکن است کشته شود! آیا بازی مرکب میتواند مخاطبان خود را از فصل اول حفظ کند و دوباره میلیاردها ساعت مشاهده در سرتاسر جهان جمع‌آوری کند. جزئیات داستان فصل سوم را تا زمان انتشار فصل دوم بر روی نتفلیکس نخواهیم دانست!

سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025

سریال Mercy for None (رحم برای هیچ‌کس)

بر اساس وب‌تون محبوب Plaza Wars، طرفداران بسیار هیجان‌زده هستند که سریال Mercy for None، تریلر جنایی-عملیاتی جدید نتفلیکس را ببینند. برخی از بهترین و اغلب نادیده‌گرفته‌شده‌ترین تریلرها در نتفلیکس از کره جنوبی آمده‌اند و اولین نامی که به ذهن میرسد، سریال My Name در سال 2021 است.

سو جی ساب، آن کیل کانگ، لی بوم سو و گونگ میونگ بازیگران اصلی هستند. Mercy for None اولین اورجینال نتفلیکس است که توسط سو جی ساب کارگردانی میشود. دوران حرفه‌ای او نزدیک به سی سال است و او در درام‌های بزرگی مانند The Master’s Sun ،Oh My Venus ،Terius Behind Me و غیره بازی کرده است. او همچنین بازیگر مناسبی برای نقش گیجون است.

آن کیل کانگ هنوز در هیچ اورجینال نتفلیکس بازی نکرده است. این بازیگر برنده چندین جایزه، به خاطر نقش‌هایش در درام‌هایی مثل Queen Seondeok و Bad Thief و Good Thief جوایزی کسب کرده است. Mercy for None همچنین اولین نقش اصلی لی بوم سو در نتفلیکس خواهد بود، که او تنها دو نقش مهمان در نتفلیکس در درام Private Lives در سال 2020 و فیلم 20th Century Girl در سال 2022 داشته است.

طرفداران خوشحال خواهند شد که کیم دونگ هیون را ببینند. این بازیگر اخیراً پس از گذراندن دو سال خدمت نظامی اجباری بین دسامبر 2021 و ژوئن 2023 به بازیگری بازگشته است. هر سه کِی-درام آینده‌اش، Mercy for None ،Way Back Love و Extremely Sensible Alcoholic، در سال 2025 پخش خواهند شد.

داستان

گیجون قوی‌ترین مبارز دنیای زیرزمینی جنایی است و نبرد قدرت بین باندهای درگیر سئول را به پایان رسانده است. اما وقتی برادر گیجون، گیسوک، در رده‌های یک باند دشمن صعود میکند، او زندگی خود را ترک میکند تا از رویارویی با برادرش جلوگیری کند. پانزده سال بعد، گیسوک فقط چند روز قبل از بازنشستگی‌اش به قتل میرسد. گیجون در یک مأموریت تکی انتقام‌جویانه به دنبال کسانی میرود که مسئول مرگ برادرش هستند.

سریال‌ های کره‌ ای نتفلیکس در 2025

کلام آخر

سال 2025 با مجموعه‌ای از کِی-درام‌های جذاب و مورد انتظار در نتفلیکس همراه خواهد بود که نویدبخش داستان‌های هیجان‌انگیز و شخصیت‌های به‌یادماندنی است. از بازگشت چهره‌های محبوبی مانند جونهو و IU تا معرفی آثار جدید مانند Mercy for None و Cashero، این سال به‌وضوح میتواند نقطه عطفی در دنیای کِی-درام‌ها باشد.

با توجه به تحولات و داستان‌های جذاب، طرفداران نمیتوانند برای دیدن این عناوین صبر کنند و انتظار میرود که این درام‌های کر‌ه‌ای در کنار حفظ مخاطبان قبلی، موفقیت‌های بیشتری را نیز به دست آورند.