ویدئوی بلیچ به مناسبت بیستمین سالگردش

ویدئوی بلیچ به مناسبت بیستمین سالگردش منتشر شد

در این مقاله به ویدئوی بلیچ به مناسبت بیستمین سالگردش میپردازیم. بلیچ یکی از پرطرفدارترین و پرنفوذترین انیمه‌های تاریخ است که توانسته طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کند. این انیمه که اولین بار در سال 2004 پخش شد، با داستان جذاب، شخصیت‌های قوی و صحنه‌های اکشن خیره‌کننده به یکی از نمادهای محبوب دنیای انیمه تبدیل شد.

بلیچ به مناسبت بیستمین سالگرد انیمه خود یک ویدیوی تبلیغاتی (PV) جدید منتشر کرده است. این ویدیو شامل تصاویری از قسمت‌های مختلف سریال است که به سبک بصری و کارگردانی انیمه «جنگ هزارساله خونین» (Thousand-Year Blood War) ساخته شده است. قسمت سوم این انیمه در 5 اکتبر 2024، بیست سال پس از پخش اولین قسمت از انیمه اصلی در 5 اکتبر 2004، پخش شد.

تصاویر خیره‌کننده این ویدیو و اهمیت بیستمین سالگرد آن، همراه با فهرست طولانی اعضای تیم سازنده در پایان ویدیو، طرفداران را به شدت هیجان‌زده کرده و درخواست‌های زیادی برای بازسازی سریال اصلی دارند.

ویدئوی بلیچ به مناسبت بیستمین سالگردش

بیست سال گذشته را دوباره زندگی کنید

در اینستاگرام، حساب رسمی VIZ Media منتظر اعلامیه‌ای درباره انیمه بلیچ بود که احتمالاً قرار بود همزمان با زمان پخش اولین قسمت از بخش سوم آرک «جنگ هزارساله خونین» اعلام شود. وقتی این اعلامیه منتشر شد، عنوان آن این بود: “دو دهه از بلیچ را با تجربه مجدد برخی از لحظات محبوب انیمه خود جشن بگیرید”.

این ویدیو صحنه‌های مهمی از آغاز تا پایان انیمه اصلی را به نمایش میگذارد، از اولین تبدیل ایچیگو به یک شینیگامی و ماجراجویی‌های اولیه‌اش با روکیا در آرک جانشین شینیگامی گرفته تا مبارزات او با کنپاچی و بایاکویا در آرک جامعه ارواح. همچنین گذشته تلخ روکیا درباره مرگ کائن شیبا و روزهای منتهی به اعدام او، و همچنین خشمگین شدن ایچیگو در فرم واستو لورده علیه اولکیورا و رویارویی شگفت‌انگیز او با آیزن سوسوکه تحول‌یافته که توسط هوگیوکو تقویت شده است.

ویدئوی بلیچ به مناسبت بیستمین سالگردش

آیا این به معنای آمدن بازسازی انیمه بلیچ است ؟

در حالی که به نظر میرسد این ویدیو میتواند اعلامیه‌ای برای بازسازی انیمه بلیچ باشد، منابع رسمی هنوز چنین چیزی را به صراحت بیان نکرده‌اند. برخی از طرفداران ممکن است تصور کنند که این ویدیو به نوعی بیانیه‌ای در این خصوص است و البته دلایلی نیز وجود دارد که کسی آن را به این صورت برداشت کند.

از یک طرف، سالگرد مهم 20 سالگی و موفقیت‌های فراوان آرک فعلی، شرایطی ایده‌آل برای هر طرفدار انیمه بلیچ است که به خاطر سرنوشت سریال اصلی ناراحت بوده‌اند، اما از طرفی دیگر، لیست طولانی اسامی افراد و نهادهایی که در تولید این ویدیو مشارکت داشته‌اند نیز به این فرضیه دامن زده است. یکی از نکات جالب در این لیست، این است که تولید انیمیشن توسط “Pierrot Films” صورت گرفته است، نه صرفاً استودیوی پیرروت.

این یک شرکت تولیدی منشعب است که در جولای امسال به عنوان Pierrot Films بازسازی شد و تنها اعتبارات آن مربوط به بخش سوم در حال پخش «جنگ هزارساله خونین» و فصل چهارم آتی سریال «آقای اوسوماتسو» است.

برخی از اعضای تیم شامل مدیران ارشد انیمیشن یوکیو هاسگاوا و کیوشی کوما‌تسوبارا، کارگردان انیمیشن سیندی ه. یامااوچی، برنامه‌ریزی، استوری‌بورد، کارگردانی قسمت و تدوینگر تاکومی ایچیکاوا، کارگردان توموهیسا تاگوچی و همچنین همکاری با شونن جامپ، شوئیشا، تی‌وی توکیو، دنتسو و پیرروت به عنوان تهیه‌کنندگان هستند. بازسازی انیمه بلیچ از ابتدا میتواند فوق‌العاده باشد، اما در حال حاضر هیچ خبری از چنین برنامه‌ای اعلام نشده است.

ویدئوی بلیچ به مناسبت بیستمین سالگردش

کلام آخر

ویدیوی ویژه‌ای که برای بیستمین سالگرد بلیچ منتشر شده است، توانسته موجی از احساسات و خاطرات نوستالژیک را در میان هواداران این انیمه ایجاد کند. با ارائه تصاویری از بخش‌های مختلف داستان، این ویدیو به هواداران یادآوری میکند که چگونه انیمه بلیچ توانست در طول دو دهه جایگاه خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین انیمه‌های تاریخ حفظ کند. صحنه‌های اکشن نفس‌گیر، شخصیت‌پردازی‌های عمیق و مبارزات حماسی همگی جزو دلایلی هستند که انیمه بلیچ را به این جایگاه رسانده‌اند. برای دیدن این انیمه پیشنهاد میشود که برای تلویزیون از ساندبار و برای این که با کامپیوتر، موبایل یا تبلت آن را تماشا کنید از هدفون و اسپیکر کامپیوتر استفاده کنید تا در دل اتفاقات قرار بگیرید.

در حالی که این ویدیو درخواست‌های بسیاری برای بازسازی بلیچ را برانگیخته است، هنوز هیچ خبر رسمی درباره چنین پروژه‌ای اعلام نشده است. اما اگر این بازسازی رخ دهد، بدون شک طرفداران از آن استقبال خواهند کرد و شاید این اقدام فرصتی باشد تا نسل جدید از تماشاگران نیز بتوانند با شکوه و عظمت بلیچ آشنا شوند و آن را در فرم بصری مدرن و به روز تجربه کنند.