بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

معرفی و بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

در این مقاله به بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3 میپردازیم. در ابتدای سال 2024، هندزفری OnePlus Buds 3 با طراحی جدید و صدای متعادل‌تر، معرفی شد. حالا با ورود OnePlus Buds Pro 3، این رویکرد با قدرت بیشتری به کار گرفته شده است، به طوری که این هندزفری یکی از بهترین هندزفری نویز کنسلینگ OnePlus تا به امروز محسوب میشود.

اگرچه در ظاهر، OnePlus Buds Pro 3 مشخصات مشابهی با نسل قبلی خود دارد، اما این شرکت تغییراتی در سطح اجزا ایجاد کرده است، به این معنی که طراحی دو درایور آشنا اکنون توسط دو DAC در هر هدفون پشتیبانی میشود و چند تغییر سخت‌افزاری دیگر نیز وجود دارد. Pro 3 همچنین پر از ویژگی‌های جدید است و بیشتر آن‌ها دیگر فقط به دستگاه‌های OnePlus محدود نمیشوند.

اکنون پشتیبانی قابل قبولی از صداهای فضایی (با ردیابی سر) وجود دارد که بر روی دامنه وسیع‌تری از دستگاه‌های اندرویدی نسبت به قبل کار میکند (همچنین بر روی آیفون‌ها). سوئیچینگ دو دستگاه بدون مشکل، حالت بازی با تأخیر کم و پنج پیش‌تنظیم عالی EQ، به همراه یک ویژگی تقویت بیس که به طرز عجیبی قوی است و همچنین امکان تنظیم پروفایل‌های خودتان.

بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

مشخصات

  • درایورها: درایورهای دینامیک 11mm + 6mm
  • وزن: 5.28 گرم (هدفون) و 50.57 گرم (کیس)
  • بازه فرکانسی: 10 هرتز تا 40 کیلوهرتز
  • عمر باتری: تا 10 ساعت (هدفون)، تا 43 ساعت (با کیس)
  • اتصالات: بلوتوث 5.4، LHDC 5.0 ،Google Fast Pair
  • نویز کنسلینگ: ANC تطبیقی در زمان واقعی تا 50dB
  • درجه حفاظت در برابر آب و گرد و غبار: IP55 (هدفون)، IPX4 (کیس)

بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

ویژگی‌ها

اتصال هندزفری OnePlus Buds Pro 3 به راحتی با باز کردن کیس نزدیک یک گوشی اندرویدی سازگار با Google Fast Pair انجام میشود. به شرطی که بلوتوث روشن باشد. آیفون‌ها به طور طبیعی از Google Fast Pair پشتیبانی نمیکنند اما اتصال همچنان بدون مشکل است، با نگه‌داشتن دکمه اتصال در کنار کیس، پس از آن تنها کافی است هندزفری را از منوی بلوتوث انتخاب کنید.

اگر از هر یک از بهترین گوشی‌های OnePlus استفاده میکنید، باز کردن تمام ویژگی‌های هندزفری OnePlus Buds Pro 3 به سادگی با اتصال به آن‌ها انجام میشود، با دسترسی به همه چیز به صورت مستقیم از منوی دستگاه‌های بلوتوث. برای هر گوشی اندروید یا آیفون دیگر، کنترل به برنامه HeyMelody (که رابط کاربری مشابهی را ارائه میدهد) واگذار میشود.

از بالا به پایین، یک نمایش وضعیت باتری، کنترل نویز (که به شما امکان میدهد ANC، شفافیت یا خاموشی هر دو را فعال کنید) وجود دارد. سپس یک زیرمنوی نویز کنسلینگ وجود دارد، جایی که میتوانید درجه کاهش نویز پس‌زمینه را انتخاب کنید که شامل سه سطح، و همچنین یک حالت خودکار داینامیک است.

بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

حالت Hi-Res بعدی است، با انتخاب LHDC 5.0 به عنوان کدک انتخابی برای OnePlus Buds Pro 3 (در کنار SBC و AAC). در زمینه دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی میکنند، در دنیای گوشی‌های همراه، گوشی‌های جدید OnePlus ،Oppo و Realme، همچنین بهترین گوشی‌های Xiaomi و Nothing Phone 1 و 2 همگی تأیید شده‌اند که از LHDC 5.0 پشتیبانی میکنند، اما دیگر برندها مانند موتورولا نیز که با نسخه‌های قدیمی‌تر این کدک سازگارند، وجود دارند.

گام بعدی صداهای فضایی است، که در OnePlus Buds Pro 2 موجود بود اما تنها با گوشی‌های پرچمدار OnePlus کار میکرد. اکنون، پشتیبانی به طور قابل توجهی گسترش یافته است، در تمام برنامه‌های موسیقی و استریمینگ محبوب بر روی انواع گوشی‌های اندرویدی و حتی آیفون‌ها در دسترس است (اگرچه iOS از پروفایل صوتی فضایی Google استفاده نمیکند).

سه ویژگی Buds Pro 3 به طور انحصاری برای کاربران گوشی‌های همراه/تبلت OnePlus در دسترس است، اما در کل، نبود آن‌ها در سایر پلتفرم‌ها احساس نمیشود. جالب‌ترین ویژگی ابزار «سلامتی مهره‌های گردن» است که میتواند از حسگرهای داخل هدفون برای ارزیابی تحرک گردن شما استفاده کند و حتی شما را از وضعیت نادرست گردن در حین استفاده مطلع کند.

بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

حالت Zen Mode Air صداهای آرامش‌بخش سفیدی (مانند صدای باران) را با کیفیت عالی ارائه میدهد. هندزفری Buds Pro 3 از کنترل دوربین بر روی دستگاه‌های OnePlus پشتیبانی میکند و به شما این امکان را میدهد که با کنترل‌ها، عکسی بگیرید یا صدای میکروفون را از هندزفری به ویدیوهای خود اضافه کنید.

Game Mode تأخیر بین هندزفری و دستگاه شما را کاهش میدهد و به طور خودکار بر روی دستگاه‌های OnePlus فعال میشود زمانی که تشخیص میدهد شما در حال بازی هستید، در حالی که برای کاربران اندروید و iOS دیگر به عنوان یک دکمه در برنامه HeyMelody ظاهر میشود.

اتصال چند نقطه‌ای یک ویژگی عالی در Buds Pro 3 است که پس از راه‌اندازی، به شما این امکان را میدهد که به راحتی صدای یک دستگاه را متوقف کرده و به دستگاه دیگر بروید، بدون نیاز به اتصال دوباره برای ادامه گوش دادن. این در عمل بدون مشکل کار میکند و بر روی دستگاه‌های OnePlus، اندروید و iOS تست شده است.

دو ویژگی آخر در دسترس OnePlus Buds Pro 3 تست تناسب است. برای اطمینان از اینکه در هنگام استفاده، عایق مناسبی دارید و گزینه Find My که با فعال‌سازی آن، صدای بلندی از هندزفری پخش میکند و به شما کمک میکند آن را پیدا کنید.

بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

کارایی و عملکرد

عملکرد میکروفون این هندزفری قوی است و تماس‌های تلفنی و جلسات آنلاین در مقایسه با Buds 2 به طرز چشمگیری بهتر شده است. نویز کنسلینگ فعال نیز به طرز شگفت‌انگیزی توانسته به میدرنج و فرکانس‌های بالا نیز نفوذ کند و به وضوح به گوش میرسد.

ANC یکی از بهترین ویژگی‌های این هندزفری است، با یک تنظیم نرم‌افزاری جدید که عمق آن را به مقدار قابل توجهی افزایش میدهد. در شرایط سخت، مانند سفر در مترو، صدای شلوغی خیابان‌ها و صدای مردم کاملاً حذف میشود و شما را به دنیای خود میبرد.

تجربه نهایی با OnePlus Buds Pro 3 خود را میتوانید با زندگی روزمره مقایسه کنید. با عمر باتری بسیار خوب و بهبودهای واقعی، کیفیت صدای عالی و طراحی راحت، OnePlus Buds Pro 3 میتواند تجربه گوش دادن به موسیقی را به سطح جدیدی ببرد و انتظار میرود که این هندزفری را به راحتی و با نهایت لذت از موسیقی‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

بررسی هندزفری OnePlus Buds Pro 3

کلام آخر

OnePlus Buds Pro 3 به عنوان بهترین هندزفری نویز کنسلینگ این برند، با ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های نوین خود، تجربه‌ای بی‌نظیر در گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس‌ها ارائه میدهد. طراحی جدید و بهبودهای محسوس در کیفیت صدا، از جمله استفاده از درایورهای جدید و DACهای بهبود یافته، به وضوح تفاوت این نسل را با نسل‌های قبلی نشان میدهد.

خرید هندزفری OnePlus Buds Pro 3 به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی که به دنبال کیفیت بالا و راحتی در استفاده هستند، مطرح میشود. با توجه به ویژگی‌های متنوع و طراحی ارگونومیک، این هندزفری میتواند به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به موسیقی تبدیل شود.