فصل هشتم انیمه My Hero Academia

تاریخ انتشار فصل هشتم انیمه My Hero Academia

در این مقاله به فصل هشتم انیمه My Hero Academia میپردازیم. انیمه My Hero Academia فصل هفتم خود را به پایان رسانده و حالا زمان آماده شدن برای فصل نهایی است. بلافاصله پس از پایان فصل هفتم، اعلام شد که فصل هشتم در حال ساخت است و در سال 2025 به تلویزیون باز خواهد گشت. این فصل جدید همچنین آخرین فصل این انیمه خواهد بود و طرفداران شاهد پایان داستان در اپیزودهای نهایی و نبردهای پایانی خواهند بود. برای این که از دیدن این انیمه لذت بیشتری ببرید برای تلویزیون از ساندبار و برای موبایل، کامپیوتر و تبلت از هدفون و اسپیکر کامپیوتر استفاده کنید.

در حال حاضر، انیمه My Hero Academia در اوج جنگ نهایی میان قهرمانان و تبهکاران است. فصل هفتم با پایان برخی از نبردهای کلیدی علیه تبهکاران به پایان رسید و تنها چند نبرد نهایی باقی مانده تا این داستان به پایان برسد. با پایان یافتن مانگای My Hero Academia نوشته کوهی هوریکوشی در مجله Weekly Shonen Jump شونن جامپ شونیشا در تابستان امسال، مسیری مشخص برای انیمه فراهم شده تا در سال آینده، پایان بزرگ داستان را به تصویر بکشد.

فصل هشتم انیمه My Hero Academia

چه اتفاقاتی برای دکو در فصل نهایی My Hero Academia خواهد افتاد ؟

در اولین نگاه به فصل هشتم و نهایی My Hero Academia، ایزوکو میدوریا (دکو) دیده میشود که از تکنیک بلک‌ویپ برای پیچیدن به دور بدنش به روشی جدید استفاده میکند. این ظاهر شدیدتر و خشن‌تر دکو در فصل نهایی را نشان میدهد و اشاراتی به فشارهای زیادی دارد که این نبرد به دکو وارد میکند. این اولین نمایش از فرم “Deku Overlay” در انیمه است، شکلی که دکو در مانگا از آن استفاده میکند تا بدن خود را حتی بعد از آنکه عضلاتش از کار می‌افتند به حرکت وادارد.

این فرم وحشیانه که به دوران شورشی دکو شباهت دارد، در نتیجه استفاده شیگاراکی از قدرت “All For One” ظاهر میشود. نبرد دکو با شیگاراکی که در فصل هفتم آغاز شد و با اولین استفاده دکو از قدرت Gearshift همراه بود (که به یکی از بهترین صحنه‌های انیمه در این فصل تبدیل شد)، در فصل نهایی به اوج خواهد رسید. این نبرد نهایی بین این دو شخصیت اصلی تا فصل نهایی ادامه خواهد داشت و داستان را به پایان میرساند.

فصل هشتم انیمه My Hero Academia

در فصل نهایی My Hero Academia، دکو تنها کسی نیست که باید او را زیر نظر داشت. همان‌طور که در آخرین قسمت فصل هفتم دیده شد، All Might اکنون درگیر نبرد نهایی خود با All For One است. با قصد تبهکار برای پیوستن به شیگاراکی و تصاحب کامل بدن او، All Might وارد این نبرد شده تا تا جایی که میتواند، حرکت All For One را کُند کند. با اینکه All Might دیگر قدرت One For All را در اختیار ندارد، او از یک زره قدرتی جدید استفاده کرده که به او کمک میکند تا به‌طور موقت با قدرت چشمگیر All For One مقابله کند.

قسمت پایانی فصل هفتم، این نبرد را به اوج خود رسانده و اکنون All Might و دکو تنها کسانی هستند که میتوانند مقابل All For One و شیگاراکی بایستند. سرنوشت All Might در این نبرد خیلی نامشخص‌تر است، زیرا All For One اکنون قوی‌تر از همیشه است. اما هدف اصلی All Might شکست دادن All For One نیست. او تلاش میکند بدن All For One را تحلیل ببرد تا قدرت Rewind او را جوان‌تر کند، بدون اینکه خود تبهکار از این موضوع اطلاع داشته باشد.

به همین ترتیب، زندگی All Might و دیگر قهرمانانی که نبردهای خود را به پایان رسانده‌اند یا در وسط مبارزات هستند، در خطر قرار دارد. شخصیت‌هایی مانند کاتسوکی باکوگو و اوچاکو اوراراکا نیز در این قسمت صدمات جدی دیده‌اند و در آخرین نفس‌های خود بودند. این یعنی وقتی فصل هشتم انیمه My Hero Academia در سال آینده بازمیگردد، باید سرنوشت نهایی هر یک از این شخصیت‌ها مشخص شود و نبردهای بزرگ به اوج خود برسند.

فصل هشتم انیمه My Hero Academia

چگونه My Hero Academia به پایان خواهد رسید ؟

با پایان یافتن مانگای اصلی My Hero Academia نوشته کوهی هوریکوشی در تابستان امسال، مسیر پایان انیمه نیز کاملاً مشخص است. فصل هفتم این انیمه تا فصل 398 مانگا را پوشش داده و این بدان معنی است که اپیزودهای پایانی حدود 32 فصل آخر مانگا را اقتباس خواهند کرد. این احتمالاً فصل هشتم را به یک فصل طولانی تبدیل خواهد کرد، حتی با وجود اینکه تنها بخش‌های نهایی مانگا باقی مانده‌اند. همچنین این امکان وجود دارد که انیمه با محتوای اضافی، داستان را گسترش دهد.

یکی از مزایای انیمه‌ای که بعد از پایان مانگا تولید میشود این است که میتواند بازخوردهایی که درباره پایان مانگا داده شده را بسنجد و آن را برای یک رسانه و مخاطب جدید تنظیم کند. پایان مانگای My Hero Academia میان طرفداران واکنش‌های متفاوتی داشت، به‌خصوص برای آخرین فصل آن. انیمه میتواند این موضوع را در نظر بگیرد و اطمینان حاصل کند که بعد از هشت فصل، یک پایان رضایت‌بخش ارائه دهد. اما چه طرفداران آماده باشند یا نه، این واقعاً آغاز پایان است.

انیمه My Hero Academia با یک نبرد نهایی به پایان خواهد رسید، اما همچنین زمان کافی برای بررسی عواقب آنچه اتفاق افتاده و آماده‌سازی دکو و دیگران برای آینده‌شان وجود خواهد داشت. این پایانی است که انیمه از ابتدا در حال ساختن آن بوده و طرفداران سال آینده در فصل هشتم و نهایی شاهد آن خواهند بود.

فصل هشتم انیمه My Hero Academia

کلام آخر

My Hero Academia با فصل هشتم و نهایی خود در سال 2025 به پایان خواهد رسید. این فصل به نقطه اوج نبردهای میان قهرمانان و تبهکاران میرسد و داستان‌های مختلفی که در طول این انیمه به تصویر کشیده شده‌اند، بسته خواهند شد. طرفداران در این فصل شاهد نبردهای حماسی، از جمله رویارویی نهایی دکو با شیگاراکی و نبرد All Might با All For One، خواهند بود. همچنین، با توجه به پایان مانگای اصلی، انیمه فرصت دارد تا بازخوردهای طرفداران را در نظر گرفته و یک پایان مناسب و راضی‌کننده را ارائه دهد.